torsdag 4 oktober 2007

Eftermiddagshandel - Back igen

Kunde inte handla på morgonen idag på grund av annat angeläget så jag tog mitt pass i samband med USA-öppningen istället.

Men det gick inget vidare. Det blev väldigt mycket handel fram och tillbaka och slutade med att jag hade förlorat 1.000 spänn + nästan lika mycket i courtage. Eftermiddagarna verkar helt enkelt inte vara min bästa tid.

Tur att det gick plus igår. Det gör att jag kan ta det bättre. Kan inte heller säga att jag klantade mig speciellt idag. Följde ganska strikt mina principer (dvs. att göra mig av med positioner när kursen går fel) men det hjälpte inte. Skulle vilja säga att förlusterna berodde mer på otur idag (om man nu får säga så).

Vid tillfälle, kanske ikväll, ska jag göra en mer överskådligt sammanställning av utfallet från projektets början där man tydligt ska kunna se resultatet totalt, dvs inräknat de uttag jag gjort.

Återkommer om det.

Jag är inte på alltför dåligt humör idag trots allt och räknar med att komma igen imorgon bitti för nya tag.

/MR

Inga kommentarer: