fredag 5 oktober 2007

Sammanställning sedan start

Så nu har jag pysslat lite med ett kalkylblad för att kunna ge en mer exakt bild av hur det rört sig i min depå under de snart två månader jag varit igång.

Jag har ju inte suttit och stämt av exakt hela tiden så det var ju lite kul att se att resultatet vid toppnoteringen, alldeles efter att jag började blogga, var att depåvärdet ökat med 117 % på en dryg månad.

Synd att jag inte kunnat hålla den vinstnivån. Efter det har det ju gått rejält utför.

Här är i alla fall redovisningen av resultatet från startpunkten av projektet "En Timme Om Dan" :



Jag har lagt in några extra avstämningsdatum bara som exempel. Siffrorna är alltså netto efter alla avdrag för courtage, räntor, avgifter mm.

Notera att det är svårt att förstå hur projektet fungerar och vad det går ut på utan att ha läst första inlägget : Sjösättning.

/MR