måndag 15 oktober 2007

Lite back igen

Handlade för ca 2,3 miljoner (summa köp+sälj) och landade på ungeför 2.100 minus (netto efter courtage). Gjorde först bort mig i HM och hämtade sedan igen igen något i Sandvik.

Lite trist alltså. Det är ju inga jättesummor men tillräckligt ändå för att vara kännbart. Det är ju meningen att jag ska göra den summan i vinst. : (

Ställningen för den som vill slippa räkna är att vinsten sedan start sjönk tillbaka till strax under 14.000. Inget höjdarresultat precis.

Jag har alltså lagt av för dagen och nu blir det inte så mycket handel på ett tag. Åker bort och har inte regelbundet tillgång till bredband. Troligen blir det till att börja meden helt börsfri vecka för min del från och med nu. Men man vet aldrig. Jag lan ju koppla upp mig med mobilen som modem om abstinensen blir för stor.

Ha det bra ni andra och lycka till.

/MR

Inga kommentarer: