måndag 8 oktober 2007

Plus minus noll

Idag satt jag i en timme och hade inte riktigt rätta känslan för nånting. Så jag tog det lugnt och handlade försiktigt. Omsatte 620.000 och resultatet efter courtage hamnade på ca 200 kr plus. : ~

Var bl.a. inne lite i Karo Bio och kunde ha gjort nån tusenlapp på det men missade i timingen och fick nöja mig med att det gick jämnt upp.

Det var för övrigt Karo som försorsakade mig en av mina riktigt tunga förluster i somras när den störtdök efter dåliga nyheter. Sen har jag ju haft Karo på bevakning just för att det skulle kunna bli ett sånt här race men eftersom jag alltid försöker ligga likvid över natten och heller inte har så mycket eget kapital att ligga ute med så har jag ju ingen chans att vara med när nyheten kommer innan öppning. Så kan det gå.

Fattar inte riktigt själv hur det kunde gå så otroligt bra första månaden. Nu känns det som om jag mest bara skyfflar runt en massa pengar utan att det överhuvudtaget händer nåt.

I alla fall har jag lyckats hålla disciplinen bra senaste tiden. Åtminstone det kan jag glädja mig åt.

Tills imorgon

/MR

4 kommentarer:

Anonym sa...

Underbar läsning, precis vad man behöver, jag har lagt in din sida på mina favoriter. Köpte Eurocine igår på 39:- och lyckades ta mig ur vid 48:- vilket placerade ett leende på läpparna.

Keep up the good work.
tack
Mvh Marcus

Martini Rosso sa...

Det är bara att gratulera. Själv klantade jag ju till det rejält med mina Eurocine :(

/MR

Anonym sa...

Men historien upprepar sig alltid, kommer fler möjligheter ska du se, nästa gång blir det kanske du som gör vinst och jag förlust eller att vi båda gör vinst.

tack för en mycket bra publicering.
//
Marcus

Martini Rosso sa...

Tack själv.

Jag är i alla fall helt nöjd idag (dvs tidsdag) eftersom jag hade turen att klippa in en vinst på förmiddagen och dessutom lyckades behålla den genom att hålla disciplin och inte handla något mer under rseten av dagen.

/MR