onsdag 10 oktober 2007

Omöjligt att handa

Det finns nästan inget mer stressande än att försöka handla när applikationen krånglar och idag var det så hela tiden att Wintrade bara la av så fort jag petade på nåt.

Så jag fick sitta med internetsajten och den gamla Wintrade-versionen och då är det inte helt lätt att hänga med när man handlar som jag gör och det börjar dra iväg.

Jag måste ju bara kunna agera snabbt hela tiden. När jag går in så tungt (i förhållande till depåvärdet) som jag gör med lånade pengar måste jag ofta sitta med fingret på knappen och sen också ha en massa reserv-ordrar liggande uppe så jag snabbt kan agera på nästa nivå om jag missar den första. När jag går in på det sättet kan jag inte gå ifrån för att pinka ens. Så en sån här dag när man måste starta om applikationen hela tiden är ju rena mardrömmen.

Så idag har det gått sämre och jag har förlorat cirkus 1500 kr (courtage inräknat) med en omsättning på 250.000 Borde väl haft vett att hålla mig utanför när det började krångla men får se det som ytterligare en av läxorna och lägger i alla fall av nu vid 10.00.


Ha en bra dag ni andra och lycka till.

/MR

1 kommentar:

Köksbordskapitalisten sa...

Du har min sympati. Det är inte roligt att sitta med en applikation som bara finns för windows. Det strular av någon anledning så lätt.