tisdag 11 september 2007

Dagens resultat

OK, nu har klockan passerat 10:00 och då ska jag enligt mina regler inte gå in i nya affärer, i varje fall inga som jag bedömer som riskabla. Så jag avslutade den sista affären nyss och ska släcka ner.

Dagens handel, som omsatte 1.2 miljoner, fick det helt meningslösa resultatet -200 kr (courtage tillkommer). Eftersom jag misslyckades med tiden igår är det viktigare idag att hålla disciplinen än att tjäna pengar. Det var ju lite övervinst igår också.

Dagens flopp var handelsstoppet i TYKS. Satt med köporder på topp i callen och hade hoppats på en snabb och brant stigning direkt så det var lite snopet med stoppet 2 minuter i nio.

Men nu lägger jag i alla fall av och är nöjd med det. Det går säkert att göra sig en riktig hacka runt USA-öppningen då det säkert kommar att svänga men det får andra ta hand om. Jag ska koncentrera mig på mitt möte.

Tack och hej.

/MR

Inga kommentarer: