onsdag 12 september 2007

Dagens resultat : Inget flyt!

Ajaj. En dålig dag. Det kunde ha blivit mer katastofalt för jag höll verkligen på att måla in mig med en blankningsförlust på 6.000 efter att redan innan ha tappat 2.500 på en annan misslyckad affär. Men jag hade en viss tur i oturen och landade lite mildare med en total förlust på 3.300 kr (+ courtage). Omsättningen hamnade runt 600.000 idag.

Jag lägger av nu. Har inget flyt idag och får försöka vara nöjd med att inte ha förlorat så mycket ändå. Det svider lite men det ingår ju i jobbet att man inte kan vinna hela tiden.

Men jag är ändå på dåligt humör för att ett stort projekt jag arbetat med IRL och lagt ner mycket tid på och förhoppningar i inte ser ut att bli av. Och så har jag sovit dåligt inatt och dessutom varit lite grinig mot en vän.

Lite bra är det i alla fall att jag lägger av nu istället för att bli desperat och tillvarje pris försöka komma på plus.

: ((

Med hopp om bättre dagar.

/MR

1 kommentar:

Anonym sa...

Dagen var kass för mig också.
Allt är så mycket enklare med facit :)
Egentligen var det enkelt. Börja med Ericsson. Byta till Volvo eller HM efter 30 min.
Stora fina rörelser under dagen att följa....

Lycka till i fortsättningen.
/ Jejjis