fredag 23 november 2007

Ett steg fram

Ett steg fram och två tillbaka fast tvärtom just nu. Återhämtade gårdagens förlust med tursamma affärer i Sensys och Ericsson.

Jo jag säger tur. Först Sensys som ju var lite haussad där jag hoppades på ett snabbt ryck upp. Jag fick en packe i callen på 3.05 och lyckades sälja dem på 3.24, dvs 1 öre under dagshögsta hittills! Alldeles precis efter sjönk den snabbt ner.

Har ju lite koll på Ericsson också nu som är väldigt pressad och såg att det började röra sig uppåt. Klev in på 14.66 och sålde på 14.75 strax under vändpunkten på den puckel som blev.

Och emellan, och även efter, var jag inne i courtageslukaren Boliden också några gånger med där gick det lite back.

Slutresultat är någon tusenlapp plus med 6 affärer gjorda och handel för ca 350.000.

Helt OK. Fast jag hade kunnat sluta kl 9.30 med ungefär samma resultat och under 20.000 omsatta (!)

Så kan det gå.

Depåvärdet idag är strax under 10.000 kr.

Tack och hej

/MR

Inga kommentarer: