lördag 10 november 2007

Vem länkar?

Upptäcker att jag plötsligt idag får en väldans massa besökare utan att ha gjort något. Blir så nyfiken på var ni kommer ifrån. Det måste vara någon som tipsar eller ger en länk nånstans. Snälla någon, vem som helst, skriv i kommentarrutan var ni fått adressen.

Senaste veckorna har det enligt min räknare varit ca 20 besök om dagen (alltå den tid jag inte varit aktiv med handel och med nya inlägg) Idag har jag sedan kl 11 haft ca 125 besökare ?! Vem länkar?

---

Det kommer text här snart. Jag överväger allvarligt att lägga av. Förlorade ännu mer pengar på misslyckade affärer i Boliden igår. Att jag inte lär mig. Har inte mycket pengar kvar nu så alla kraxande olyckskorpar tycks tyvärr få rätt.

Återkommer inom kort, dvs kanske under helgen.

Det är inte lika kul att skriva när det går åt pepparn :(

/MR

PS

Det är alltså di.se som länkar. Plötsligt är man utnämnd till en av de "hetaste aktiebloggarna" i en av huvudnyheterna i en av de största ekonomipublikationerna. Det var som fan. Svedan av de senaste dagarnas ekonomiska förluster mildras något av den hedersbetygelsen. Hm ... Nu kanske jag måste fortsätta i alla fall, bara för det (?)

PPS

Oj vilket genomslag det var på det länktipset!

50 nya besökare per halvtimme hittills. Med det läsarintresset borde jag kanske inrätta en stödfond. Alltså där alla som, till skillnad mot mig, lyckas göra riktigt feta dagsvinster kan sätta in lite av överskottet för att sponsra mitt projekt. Det vore väl ett behjärtansvärt ändamål om något?!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Kolla di.se

Unknown sa...

http://di.se/Avdelningar/Artikel.aspx?stat=0&ArticleID=2007%5c11%5c10%5c256427&SectionId=Ettan&menusection=Startsidan;Huvudnyheter

Det är självaste di.se som länkar till dig. Grattis. Och nu ska vi se om du levererar :)

Anonym sa...

Dagens Industri har en artikel om de populäraste aktiebloggarna.
http://di.se/Index/Nyheter/2007/11/10/256427.htm?src=xlink

Martini Rosso sa...

Tack, schysst

"med brutal ärlighet"

Ja det var ju kul. Synd att det kommer när jag håller på att gå under bara ...