onsdag 21 november 2007

Mer Boliden

Jo, jag var inne igen under eftermiddagen. Boliden Boliden Boliden. Hade ökat på min vinst med kanske 4-500 när det var som bäst men förlorade sen.

Eftermiddagarna är helt enkelt inte bra för mig.

Så det vart ca 300 kronor förlust efter courtage vilket minskar dagsvinsten till cirkus 900 kronor.

I och för sig hyfsat resultat sammantaget, det blir nästan 10 % av depåvärdet. Handlade försiktigt men till priset av att vinsterna i handeln åts upp av courtaget igen. Har i alla fall inte klantat mig. Bara lite trist att det gått en massa tid i onödan.

Hoppas nu att börsen stillar sig snart. När det är så här stormigt blir det klart mer återfallslägen för mig som ni ser.

Depån står på ca 10.150 om jag räknat rätt.

Sån är sitationen just nu.

Håhåjaja

/MR

Inga kommentarer: