torsdag 15 november 2007

Ett varv till

Äh, jag kunde bara inte låta bli. När det nu blev YTTERLIGARE ett ryck ner med OMX ner mot -2.50 nästan var jag bara tvungen att blanka lite till i Boliden. Det var ju panikläge.

Blankade 400 st på 91.75 och köpte tillbaka på 90.50. Så det blev en femhundring plus faktiskt, eller 400 i alla fall efter courtage.

Men jag hade i alla fall vett att inte försöka gå in igen. För det skulle ha gått åt pepparn. Så dagen är räddad.

Och jag som var lite kaxig med min disciplin nyss. Men NU ska jag i all fall lägga av.

/MR

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha, visst... det var ju bra att du gick in en gång till men snart får du döpa om bloggen till "entimmeomdag och lite till"

Hur tänker du läsa in dig på derivathandel, är sugen på lära mig lite om det och skulle uppskatta om du hade något tips om vart man kan börja!

LYCKA TILL!
Peter

Martini Rosso sa...

Har inte börjat ännu. Måste först få klart med Nordnet. Men det är många som varnar mig och jag tar det på allvar. Så jag vet inte hur det blir.

Men ifall jag börjar så kommer jag att rapportera här och kan då också säga var jag läst på nånstans.

/MR