måndag 12 november 2007

Och sen då?

Den schizofrena situationen har uppstått att intresset för bloggen är på absoluta toppnivå efter länktipset på di.se samtidigt som jag nått en absolut bottennivå i min depå!

: §

Frågan är vad jag ska göra nu?

Har i all fall inte handlat något idag. Jag tittar på index lite då och då och går möjligen in i samband med USA-öppningen som kan bli väldigt avgörande. Det känns väldigt nervöst just nu samtidigt som det säkert finns massor av möjligheter till klipp. Men frågan är om jag har nerver att kunna göra något vettigt efter de senaste dagarnas haveri. Jag har ju också sorgligt lite kapital. Det är ju knappt kaffepengar ...

Alla tips om långsiktiga placeringar känns alltså ganska överflödiga i det här läget.

Den bittra sanningen är att det kommer att bli otroligt svårt att återhämta. För att det inte ska ta flera månader måste jag ju köra med stor risk och då ha en jäkla massa tur. Och just det läget känns lite avlägset idag med tanke på hur det har gått.

Det kanske blir någon form av time out. Jag måste fundera lite ...

Hoppas det går bättre för er andra!

/MR

Inga kommentarer: