fredag 30 november 2007

Paus

Ingen handel idag. Köpte Eurocine för alla pengarna i tradingdepån igår och tänker att de ska få växa till sig lite. Det blev ju inte så många och jag kunde förstås ha fått dem billigare - köpte för 15.60. Men går de upp till 200 kronor som folk pratar om blir det ju rätt bra ...

Skämt åsido är jag väl rätt nöjd om de går upp några spänn till bara.

Tycker i övrigt det är svårt nu med uppåttrend. Tänker hela tiden att det ska vända och komma nya ras och vågar inte vänta tillräckligt länge i uppgångarna. Så det är väl bra att sitta med mina Euci och försöka ägna dagarna åt annat.

Trevlig helg

/MR


PS. Var i alla fall inne lite på eftermiddagen. Släppte alltså tillfälligt mina Eurocine för att handla i Boliden. Men jag har timingen våldsamt emot mig nu. Fem minuter efter det att jag bestämt mig för att lägga av, och hade köpt tillbaka min lilla EUCI-post, kom neråtrekylen i USA som snabbt drog Boliden med sig. Men då var jag redan ute. Men återigen är det i stort plus minus noll med spel på några hundringar hit och dit.

Inga kommentarer: